lørdag 8. november 2008

Venting med knurrende mage

I dag tok vi med oss guttungen i byen en tur. Etter å ha lekt litt på marinen fant vi ut at Tyholttårnet var et lurt sted å ta med en treåring. Tja, muligens ikke verdens beste ide. Da vi kom dit fikk vi beskjed om at det ville ta ca. 15-20 minutter å få et bord, men at det muligens ville gå fortere. Den gang ei (hva nå enn det betyr). Etter 45 minutter (45 minutter er forøvrig noe sånt som 4,5 timer i sulten treåring-år) spurte jeg pent om hvorfor det tok så lang tid, og fikk til svar at det var fordi vi kom midt i vaktskiftet. Forrige gang jeg fikk den beskjeden satt jeg i et badekar og gaulet etter epidural, jeg ble ikke særlig blid for meldingen da heller...

2 kommentarer:

Borghild sa...

du har tidligere nevnt guttens kjærlighet til "krona" - og der får man allefall maten kjapt, eg sei gå dit neste gang:D

(p.s. no stæl eg handkrem av deg - eg håp du ikke bi sur)

Pita sa...

Lesesalen på en søndag? Du legger virkelig sjelen din i PPU...

Bare ta så mye håndkrem du trenger:)