tirsdag 8. juni 2010

Ikke akkurat red delicious eller granny smith...

Det kommer halvkvalte stønn, gisp og lyder som opplagt tyder på stor tilfredstillelse fra tv-stua. Neida, gubben har ikke investert i elskerinne, ei heller har han begynt å interessere seg for denne ballsparkinga som det er så mye styr rundt for tiden (takk gudskjelov). Det er bare et nytt vekkelsesmøte i religionen hans, styrt av predikanten Steve Jobbs og sendt verden rundt på den store verdensveven. Det er vel ikke lenge før vi nå får en ny epledings i huset.

Jeg har ikke sjekket om det er en ny I-pad, ny I-phone eller ny laptop det er snakk om, men den kunne visstnok både spille Guitar Hero OG gjøre noen nye greier med appene. I tillegg, og dette var ganske stort, kunne man laste inn tekster der man når man hadde lest en side kunne, hold dere fast, ved bare å bruke fingertuppene, bla om til neste! Hmm, jeg er sikker på at jeg har sett et apparat med en slik funksjon tidligere, var det i bokhylla mon tro?

Ja, ja. Så mye "Angry Bird" som jeg har spilt på I-poden min i det siste, kan jeg neppe være for høy på pæra.

Og hurra, et helt blogginnlegg uten graviditet. Ikke verst det heller:)

1 kommentar:

Borghild sa...

en mann som ikke liker fotball må være en velsingelse i disse vm-tider... Men det spørs om det hjelper når de uansett må ha et eller annet uinteressant for seg...