lørdag 1. januar 2011

Årskavalkade

Her er min årskavalkade, inspirert/stjålet/lånt osv. fra Borghilds blogg. Regelen er enkel, jeg blogger første setning fra første innlegg i hver måned. Dette er Hattifnattøya sin årskavalkade:

Januar: Ingen innlegg

Februar: Ingen innlegg

Mars: Ingen innlegg

April: Ingen innlegg

Mai: Etter uttallige oppfordringer fra mine mange fans (les, mamma), skal jeg nå prøve å ta meg sammen, og begynne å blogge litt igjen.

Juni: Hvilken kjent bygning i Trondheim sett fra en fireårings perspektiv er dette:
"Mamma og pappa, kan vi ikke spise på romskipet som aldri drar?"


Juli: Jah, da har det jammen skjedd. Det ser ut til at jeg har fått meg en svigerdatter!

August: Det er en stund siden sist blogginnlegg, noe som har sin naturlige forklaring: Jeg har blitt tvillingmamma!

September: Husbond sin familie er av det kreative slaget (det er forsåvidt min familie også, altså), og et av familiemedlemmene er ordentlig dyktig.

Oktober: Det finnes mennesker som går rundt og ber nybakte mødre om å "nyte denne deilige småbarnstiden" og lignende tåpelige utsagn.

November: Jeg begynner å erfare at noen dager er litt tøffere enn andre dager når man er mamma til tvillinger.

Desember: Storebror har blitt veldig glad i å spille brettspill.

Kort oppsummert, nybakte lærere har lite tid til å blogge og tvillinger kan være litt slitsomt. Når det er sagt, så er tvillinger litt slitsomt NOEN GANGER. Jeg blir innmari sliten av alle som skal fokusere på det upraktiske i å ha tvillinger. Både jeg, C. og verdens beste storebror er faktisk svært fornøyd med at det kom to gullegode babyer i huset på en gang. Tvillinger er først og fremst dobbel lykke, så kan man begynne å snakke om dobbelt så mye arbeid, men kjære vene, jeg kan da å multitaske:) Godt nyttår!

Ingen kommentarer: