fredag 31. oktober 2008

Gårsdagens oppsummering

jeg har blitt tagga av Åshild. Siden klokka er bare halv ti, velger jeg å ta for meg gårdagen i stedet:

Dagens glade:
Klarte vel hjelp av intens gulvstirring og flakking med blikket, å unngå å bli valgt inn i noe som helst på foreldremøte i barnehagen.
Dagens sang på hjernen: "Ri, ri på islandshest. Ri mot øst og ri mot vest. Ri mot sør og ri mot nord. Ri mot der *fyll inn alle navn man kjenner* bor".
Dagens beste måltid: Eplekake med is på foreldremøte. Guttungen så forøvrig ut til å like farens fiskekaker best. Han spiste seks av dem...
Dagens overraskelse med påfølgende panikk: oppdaget at jeg sto på feil busstopp, og innså at middagen var en ekstra halvtime unna.
Dagens irritasjonsmoment: To og en halvtimes foreldremøte på stol beregnet for treåringer.
Dagens spørsmål: "Kan du hente månen til meg?". Guttungen var litt skuffa over at vi ikke så noe måne om morgenen.
Dagens sjarmis: Alle dagers sjarmis: Guttungen.

Jeg tagger Frk. A sånn at hun kan komme i gang med å skrive igjen, My av samme årsak og Cilie

3 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Dagens sang for meg ble nå "Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.."

Borghild sa...

"kan du hente månen til meg"
"pappa, kan jeg få julestjernen"

vi veit alle kordan det går når unga bi for forelska i himmellegemean. eg anbefal deg å pass godt på så ikke reisen til julestjernen bi virkelighet.....

Pita sa...

Hjelp! Det hadde jeg ikke tenkt på engang! Heldigvis er guttungen sin onkel mye snillere enn Sonjas:)