søndag 9. august 2009

Sjendiskonkerranse

Jeg hadde en opprydningsseanse på kvisten hos mamma og pappa, og ikke overraskende dukket det opp mye rart. Blant lykketroll, "Mine klassekamerater", skolebilder og glansbildealbum, fant jeg blant annet noen av resultatene fra den sommeren jeg og min ungdomsskolebestis tilbrakte med å tegne kjendiser (ved hjelp av blyanter, viskelær og bunker med "Topp"-blader fikk vi laget en produksjon som i det minste var preget av kvantitet, om ikke alltid like mye kvalitet).

Dagens konkurranse er derfor:

Hvem klarer å gjette seg fram til flest kjendiser på denne tegninga?


Hint: Hvilke kjendiser var temmelig populære for ungdomsskolejenter i 1996?

4 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Leonardi dicaprio, Pierce Brosnan, Brad Pitt, Tom cruise, Mel Gibson/Melk Ibsen. Han med hatten klarer jeg ikke..

Zillapilla sa...

Shit, Anita, du kan jo å tegne!

Jostein sa...

Det er Indiana Jones, også kjent som Harrison Ford..;)

Anita sa...

MJ var den definitive vinner med fem av seks riktige, Jostein får Mozart-kule for å klare Harrison Ford:)