søndag 13. april 2008

Pose?

Ferdig med laaang og premenstruell arbeidshelg i dagligvarebransjen. Her er noen ting man rekker å irritere seg over etter en helg som butikkmedarbeider (nei, det heter ikke lenger kassadame):


-Medbutikkmedarbeider på 18 som spiser smågodt i kassen, og som forsvinner etter 10 minutter hver gang jeg gir ham en arbeidsoppgave (stort sett fordi en eller annen venninne har kommet innom).

-Mann som blir skikkelig grinete fordi vi er tomme for røyken hans. Det er faktisk flere sorter å velge mellom...

- Mann som mener han bør få 300-kontantkort for 150 kroner siden vi er tomme for 150-kontantkort (ok, så var han muligens ikke seriøs, men han gjentok spøken flere ganger, og jeg hadde ganske mye å gjøre).

- Det faktum at vi var tomme for 150-kontantkort og flere sorter røyk. Hvem tok varebestillingen denne uka?

- Enorme mengder papercuts (sorry nordister, har ikke noe godt norsk erstatningsord, papirkuttingsår kanskje? Forslag?).

-Mann som spør om han er nødt til å kjøpe hele pakken med fiskebuljong når han bare trenger en terning.

-Folk som stjeler plastposer. DE KOSTER 70 ØRE!!!

I morgen er det mandag og jeg kan irritere meg over grammatikkfeil og artikler om Ibsen i stedet. Gleder meg allerede:)

2 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Velkommen til bloggverdenen:)

My sa...

Du har fått favorittknapp. Forventer uttelling! Spesielt i uka som kommer. Må ha noe å finne på mellom bøkene.

Grunnen til at jeg skriver korte setninger? Fordi jeg vet at du retter med rød penn på skjermen om jeg har kommafeil ;-p