tirsdag 13. mai 2008

Inspirert av Kristins vilikke-liste

Jeg vil IKKE lese mere om fallossymbol. Hvordan i alle dager kan en tunge være et fallossymbol? Den befinner seg jo helt i den andre enden!

Jeg vil IKKE lese mer om kjønnsforvirring. Jeg vil heller ikke bade i et badekar hvis det har badet en mannlig morder i kvinneklær der, og jeg føler meg ikke det spor kjønnsforvirret.

Jeg vil IKKE skrive mer om den enorme forskjellen mellom selvbiografi og selvbiografisk. To bokstaver, det er det som er forskjellen. Der, ferdig!

Jeg vil IKKE bruke mer tid på å tolke verdens vageste eksamensoppgave

Jeg vil IKKE bekymre meg mer for stilbunken jeg ikke har begynt på. Eller kvaliteten på innholdet i den.

Jeg vil IKKE lese over det jeg har skrevet så langt bare for å finne ut at alt er meningsløst og ubrukelig.

Jeg VIL gå tur i skogen

Jeg VIL ha meg en stor, fin hund

Jeg VIL både dra på bursdagsfest til lillesøs den 16. mai og være i fin form og bakrusfri den 17. mai

Jeg VIL at klokka skal være halv fire, oppgaven min være ferdig og kontoen min full av penger

Se http://veldilettvint.blogspot.com/ for flere alternativ

2 kommentarer:

Borghild sa...

som "ikke-ekspert" konstater eg at du har fleire "vil IKKE" enn det kristin har.

a banan sa...

Jeg vil ha en liten hund . vovovovovo. jeg vil ha en liten hund. vovovovov.
Jeg tenker på hunden hver dag, hvert sekund.
Jeg vil ha en liten hund.

Hilsen Arne Bendiksen?