mandag 9. mars 2009

Kjendiser





Inspirert og oppfordret av Småsild, her er noen kjendiser jeg har fått høre at jeg ligner på. Tar forøvrig bare med de positive, og ikke kommentarer som "Øyh, du ligner på han som spiste menneskelever i X-Files). Fra toppen: Sarah Michelle Gellar, Gwyneth Paltrow (stav det uten å slå opp først), Gillian Anderson og Allison Hannigan.

Man kan vel kanskje regne med at fellesnevneren her er store øyne og mangel på hake. Ellers ser jeg også at fellesnevneren ser ut til å være "sci fi-babes" hvilket vel strengt tatt henger sammen med typen gutter jeg har hengt med opp gjennom årene (og ja kjære, det gjelder også deg). Gwyneth Paltrow, kommer egentlig litt på siden, for den har jeg bare hørt en gang, av en sterkt beruset person, og i konteksten "Heh, du ligner litt på hu som mista hodet i Seven, og med min hudfarge tatt i betraktning, er det vanskelig å si om det var snakk om før eller etter hodemistingen.




2 kommentarer:

Åshild sa...

Ja, ser likhet! Hun øverst og hun nederst!=)

Borghild sa...

E det bare eg som aldri i livet ha fått hør at eg lign på en kjendis?