fredag 22. mai 2009

Finale i American Idol

SPOILER ALERT! Dersom du har planer om å se finalen i American Idol (jeg tror den går på TV 2 Zebra) bør du ikke lese videre da det meste vil bli avslørt i dette innlegget.

I går kveld så jeg og husbonden resultatshowet for American Idol-finalen, og jeg er fortsatt litt målløs. Pengebeløpene som etter hvert har begynt å samle seg opp rundt dette showet, må være enorme, for makan til forestilling! Alle de 13 deltakerene fra finalerundene fikk muligheten til å synge duetter. Ikke med hverandre, å nei da. Med, og jeg ramser opp:

Queen Latifah
Fergie
Black Eyed Peas
Keith Urban

Ja, dette må ha kostet penger tenker du, men lista fortsetter (med forbehold om at noen kan få litt vondt i magen):

Rod Stewart
Cindy Lauper
Lionel Ritchie
KISS
Queen

Og til slutt samlet hele gjengen seg og sang mens en eller annen spilte gitar, hva var det nå han het igjen? Å ja, Carlos Santana var det, ja...

Et sinnsvakt show, veldig, veldig fabelaktig, men milde himmel er jeg glad for at Leonard Cohen ikke var der...

Og nei, jeg var defintivt ikke fornøyd med hvem som vant. Til og med vinneren, Kris Allen, var enig i at det var Adam Lambert som fortjente seieren.

Ingen kommentarer: