søndag 31. mai 2009

Gladblogg

Egentlig har jeg mest lyst til å skrive en sutresyteklagegrineblogg, men for å vise meg selv og mine omgivelser at jeg faktisk for tiden også kan andre ting, blogger jeg i stedet dette:


Det aller beste mor vet om er nemlig guttungen som kommer hjem og har med seg sin første løvetann. Særlig når barnehagetanten kunne fortelle at han var så ivrig på at jeg skulle få dem at han nektet å legge dem fra seg, selv under bleieskift ble de tviholdt på (derav den noe triste holdningen deres).

3 kommentarer:

Borghild sa...

åhh.. så sjarmerende og søtt og fantastisk! (ja, det kom en liten tåre i øyekroken her...)

Zillapilla sa...

Det aller største mor vet om,
er nemlig guttemann
som kommer hjem og har med seg
sin første løvetann.

Jeg vet alt om at disse dagene suger, men det finnes lyspunkt - godt å se at du fokuserer på de =) Kos og klem

My sa...

Fantastisk :) Lykke til med prøveforelesning på fredag.

Her foresten gjennomført en utfordring du ga meg i mars en gang :)