torsdag 7. mai 2009

Om skyting av muffins i mosen før skinnet er skutt og sånn...

"Er du glad i musikaler bør du kjenne din besøkelsestid på Trøndelag Teater denne våren"

- Malvikbladet 6. mai-09

Fryktelig streng bedømmelse av Stephen "Jesus Christ Superstar" Brandt-Hansens "melodiøse perler" (samme avis) trodde jeg, men utfra ordboka virker det som om jeg helt har misforstått uttrykket (det ville ikke vært første gang). Er det bare jeg som alltid har oppfattet "å kjenne sin besøkelsestid" som det å ha vett nok til å reise hjem i tide?

Og forøvrig, er det noen som har lyst til å kjenne sin besøkelsestid sammen meg på disse musikalske perlene?




4 kommentarer:

Borghild sa...

har du lest Malvikbladet fra 9.mai allerede??? Scary:)

Men. hmm.. hadd vært veldig stas å se det der, ja! men eg har ikke penga før den 12, så det e jo litt vanskelig. åsså kan eg vel egentlig kun tirsdag 12. eller onsdag 13. (hvis det begynn etter 7, vel å merke... )

Pita sa...

Ha, ha... Dato rettet opp. 6. mai skulle det visst stå...

Men det hadde vært morsomt med musikalkveld. Forestillingen går 8., 9., 12., 13., 14. og 15. mai, og hver forestilling starter klokka 20.00

Lilja sa...

Åååh! Sound of Musicals!! Ja! Kos dere! Det er en fabelaktig forestilling! :-D

Pita sa...

He, he. Fant nettopp ut hvem Lilja er:) Visste ikke du hadde blogg, men nå er jeg fast leser:)